Cocreació

Un projecte d’aquesta tipologia, com qualsevol treball que prioritzi un aprenentatge significatiu i vivencial demana la incorporació de metodologies col·laboratives a l’aula . El projecte parteix del treball d’equip i de la cocreació a partir de:

- Rols i tasques que cadascú pot liderar
- Activitats de diferent tipologia que tenen en compte el Disseny Universal d’Aprenentatge
- Destreses ,competències i habilitats
- Treball internivells i interetapes

Amb tot, ha estat una manera més d’adaptar l’aprenentatge a les diferents individualitats i de fer que el producte final esdevingui un producte generat a partir de la col·laboració i aportació de cada alumne/a.


EXEMPLES DE BONES PRÀCTIQUES A L’AULA

Treball en equip - Vedruna Artés
Treball en equip - Vedruna Puigcerdà
Procés - Vedruna Mollerussa
Treball entre etapes - Vedruna Cardona
Dinàmiques d'equip Pàg. 4 - Vedruna Malgrat
Organització de la tasca - Vedruna Vall Terrassa
El procés - Vedruna Berga