Crítica, reflexió i avaluació

- Què hem après?
- Què podríem millorar?
- Quin regust ens deixa el projecte?
- Quina contribució hem fet?
- En quines competències hem millorat? En quines encara podem seguir millorant?
- Hi tornaríem?Què faríem diferent si ho tornéssim a fer?

El projecte no seria complert si al llarg de tot el procés no ens hagués acompanyat la reflexió i avaluació del que s’ha anat fent , també al final per tal de poder reflexionar a l’entorn del que s’ha après i del què cal millorar.
Són moltes les eines i metodologies que han facilitat el procés que ha anat des de l’autoreflexió i avaluació fins a la coreflexió per arribar a una avaluació final individual i col·lectiva.
Una avaluació que ha tingut diferents dimensions: què en diuen els alumnes, què en diuen els docents i què en diuen tots aquells que n’han participat.

Avaluar per aprendre, compartir i millorar.


EXEMPLES DE BONES PRÀCTIQUES A L’AULA

Avaluació - Vedruna Sant Sadurní
Avaluació - Vedruna Cardona
Gràfiques - Vedruna Sant Boi