Reptes

Tot tipus de projecte parteix d’un repte, un interrogant que mou la recerca i la investigació. Un projecte a l’entorn de la digitalització de les llegendes també. Cal sempre anar més enllà i procurar desvetllar en infants i joves la curiositat, la motivació vers l’aprenentatge, la creativat, l’esperit crític. És necessari posar l’alumne/a davant diferents contextos i provocar que interactuï amb la realitat mitjançant diferents plantejaments. Podem anar una mica més enllà de la cultura popular, competència lingüística i la competència digital? En aquest apartat us convidem a gaudir d’alguns dels reptes que han guiat el procés de recerca dels alumnes.

- I si reelaborem una llegenda nova?
- I si reescrivim les llegendes amb una visió de gènere diferent?
- I si les gamifiquem?
- I si les mirem en 360º?
- I si les musicalitzem?


EXEMPLES DE BONES PRÀCTIQUES A L’AULA

Llegenda nova del capgros de l'escola - Vedruna Tordera
No ens agraden les nostres llegendes - Prats de la carrera
El paper de la dona - Vedruna Sallent
Gamificació - Vedruna Ripoll
Fotos 360 - Vedruna Valls
Dimensió Artística de les llegendes - Vedruna Balaguer
Dibuixos amb aquarel·la - Vedruna Manlleu
Treballant les llegendes des de diferents perspectives - Vedruna Palafrugell